Friday, September 28, 2007
HAPPY 1st. BIRHTDAY MY LOVE
Selamat Ulang Tahun yg PERTAMA bonda ucapkan untuk yang tersayang LAILATUL AI'SYA. sat je dah setahun..dah boleh jalan pun..skarang ni berjalan pun macam nak lari..laju je.. Gigi pun dah tumbuh 4 batang setengah.. Bonda doakan anak kesayangan bonda ni dikurniakan kesihatan yang baik, dipanjangkan usia, jadi anak yang solehah di dunia dan akhirat dan murah rezeki selalu..




posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:48 PM   0 comments
Supermodel Duta Inn








posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:27 PM   0 comments
Sunday, September 23, 2007
6 Bulan dah usianya










posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:43 PM   0 comments
Tuesday, September 18, 2007
Mcm anak cina je..

posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:25 PM   0 comments
Berusia 11 bulan











posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:17 PM   0 comments
Sunday, September 9, 2007
Makin Keletah


posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:12 PM   0 comments
Thursday, September 6, 2007
Try Baju Baru




posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:10 PM   0 comments
Sunday, September 2, 2007
Berusia 10 Bulan

Makin comel kan?






















posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 10:00 PM   0 comments
Saturday, September 1, 2007
Berusia 8 bulan






posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 9:56 PM   0 comments
about me
My Photo
Name:
Location: Somewhere in Lunas, Kedah, Malaysia
Udah Lewat
Archives
sutbok
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus. Aenean viverra malesuada libero. Fusce ac quam.
Links
Template by
Free Blogger Templates