Sunday, January 20, 2008
Tudung Baru lagi




































Ai'sya lani dah makin kenal number & huruf.. Kalau ibu tulih huruf A.. ai'sya mesti kata.. A tu Aicah kan? Bila ibu kata B for Bird.. ai'sya kata B...Belon... hehehee pandai jugak dia kan.. kalau ibu lukis gambar rumah ai'sya kata house.. lukis burung.. dia kata bird.. lukis keta.. dia kata car.. panjang kata bila ibu lukis sesuatu objek tu dia dah kenal apa benda tersebut..bila ibu suruh ai'sya lak lukis.. dia conteng-conteng saja.. pastu dia bagi pen tu semula kat ibu dan dia kata.. ibu toleh (lukis) cat (sat) aicah tak eti (reti)...


Hmmm skarang pon dah pandai baca doa makan.. bila ibu baca "Allahumma..." ai'sya terus sambung "bariqhlana.." tapi bila ibu suruh dia ikut apa yg ibu baca..alhamdulillah.. dia dah pandai dan tak tersekat-sekat dah..


Tapi yang paling tak tahan tu.. bila try something new such as tudung.. baju baru..lipstik or whatever is new to her... mesti dia minta nak tgk cermin.. pastu senyum2 sipu dan ayat wajib dia adalah... "cantiknyaaaaaaaaaaaaa" adehhhhh prasannya anak dara ibu ni.. tapi mmg anak ibu cantik pon..hahahhaaaa..
posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 7:35 PM   0 comments
Tuesday, January 1, 2008
One Fine Evening




















Bawa Ai'sya p jalan-jalan makan angin petang kat Mengkuang Dam.. Ai'sya kan suka tgk fish.. so puas la dia petang tu tgk fish.. Ibu dgn abah lupa nak bawak roti utk bagi ikan makan.. yang ada hanyalah tempeyek.. Hmmm..tempeyek pon tempeyek lah.. ikan kat situ makan gak.. Ai'sya suka bila tgk tempeyek yang dia baling dlm tasik tu habih disambar oleh ikan.. ngekek-ngekek dia gelak.. Lepas tgk ikan.. bawak dia jalan-jalan kat sekitar tasik tu sat.. amboiiiiiii tak nak org pegang tangan dia tu.. nak jalan sendiri.. kadang-kadang dia berlari mcm la ada org kejar dia.. gelak-gelak.. tanya itu tanya ini.. riuh betoi mulut dia.. Anyway we are happy to see her happy too... We love u sayang...
posted by LAILATUL AI'SYA's GALLERY @ 7:16 PM   0 comments
about me
My Photo
Name:
Location: Somewhere in Lunas, Kedah, Malaysia
Udah Lewat
Archives
sutbok
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus. Aenean viverra malesuada libero. Fusce ac quam.
Links
Template by
Free Blogger Templates